čtvrtek 1. ledna 2015

ahoj ahoj ahoj

a dva roky jsou v prdeli zase fuč.

je docela vtipný, že v zímě mám vždycky největší tendence blogovat. není to ani tak takovým tím "nový rok, nové já", jako spíš kosmickou depkou ze školy. v zimě jsou sice vánoce, plesy a narozeniny, ale taky věčná tma, zima, zkouškový a epizody pochybování o vlastní existenci. a jak pravil klasik, nejlepší díla vytváří ti nejnešťastnější lidé (srovnej: upřímně vydeptaný Richard Krajčo v 2001 a upřímně vykalkulovaný Richard Krajčo v 2008), takže tak, no.

nicméně je 1. ledna 2015 (!) a nemůžu se vyhnout menší bilanci. nuže, za ty 2 roky, co jsem sem nepřispívala, se spousta věcí nezměnila:


  • pořád bydlím v miniaturním bytě a pořád bych neměnila
  • ještě stále trčím na škole, která mě víc ničí než formuje (ale už snad konečně půjdu ke státnicím a snad konečně to do června nějak zakončím, pokud možno titulem)
  • pořád si - i když v redukované míře - vedu deníček
  • furt si nejsem tak docela jistá, jestli to daňový přiznání podávám správně, ale ještě mi nikdo nic nechtěl, tak co
  • používám všechny myslitelný sociální sítě a mikrobloggingový platformy, nově už i linkedIn (i'm a grown-up!), instagram, swarm, storyous, spotify, snapchat a zkoušela jsem i endomondo a goodreads, ale nesportuju ani nečtu tolik, aby to za něco stálo
  • už zase nemám žádný, ale vůbec žádný prachy. to už není vtipný, tohlecto
  • jo a nežehlim.

ale musím při vší slušnosti a upřímnosti uznat, že víc věcí se za tu dobu změnilo. tak třeba:

  • už nejim tolik nutelly (fakt.)
  • mám smartphone, který je opravdu smart, a tablet, který je transfomer - se tak i jmenuje -, a foťák, který se dá ovládat smartphonem. viva la evolución!
  • rozjela se mi závislost na lesních zvířatech - lišky, ježci, jeleni, jezevci, sovy, všechno musím mít!
  • skončila jsem na MMR a začala dělat redaktorku pro studentskou televizi, a díky tomu se bavila se šídlem o arsenalu a s mladym stropnickym o jeho kníru, heh
  • contrary to předchozímu tvrzení, už docela běhám. a vůbec nebudu skromná a řeknu, že běhám docela dobře - dám 5k a ani mě to nevyřídí na měsíc
  • umím uvařit večeři pro dva lidi!
  • pro dva proto, protože už skoro dva roky mám přítele, který lights up my world like nobody else
  • a je to fajn.

Žádné komentáře:

Okomentovat

keep it clean, kiddos!