pondělí 5. ledna 2015

piccolo neexistuje

mamka dneska přinesla vietnamskou instatní kávu. na obalu je vietnamský james bond a helikoptéra. bylo to 3v1, takže sladký jak cecek, ale teď jsem celá čavačavačavačava, nechce se mi spát a ani nemůžu dát maraton moderní rodinky, protože jsem se už skoro dotáhla do současnosti. wahh.

nicméně it got me thinking, jak celá naše rodina pije jen café olé (kafe s mlíkem), znám spoustu kluků, co si kafe nehorázně přeslazujou, no a můj h. ho má nějradši black as his soul. vůbec celkově jsou teď všichni hrozný kávový gurmáni, soudě podle toho, kolik je jen v praze hipsterských kaváren s křídama a tabulí a alternativní výzdobou a indie playlistem ze spotify a generickým latté artem.

sakra i když jsem pod vlivem kofeinu, tak dneska už nic nenapíšu, protože jediný, na co dokážu myslet, je glorie a její fenomenální postava (no homo - i když, trošičku homo)

taky zítra musím vstávat v osm, což po týdnu, kdy jsem vstávala kolem půl jedenáctý a po snídani jsem si dala ještě šlofíka až do dvanácti, bude dost veselý. to možná dojde i na vietnamskou kávu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

keep it clean, kiddos!